Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(19)
Artykuły
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(8)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(1)
Autor
Davies Peter
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Pardey David
(3)
Antczak Mariola
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Klisiński Janusz (1950- )
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Castenow Dieter
(1)
Jardanowski Piotr
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kojło Stefan
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kraśnicki Zdzisław
(1)
Kulpa Magdalena
(1)
Kłosowski Andrzej
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Matecki Piotr
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowak Lilianna
(1)
Olczak Artur
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Radkowska Jolanta
(1)
Radkowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Marketing
(10)
Badania marketingowe
(2)
Kluby sportowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing sportowy
(2)
Sport
(2)
Zarządzanie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Controlling marketingu
(1)
Controlling sprzedaży
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
E-commerce
(1)
Ekonomia
(1)
Globalizacja
(1)
KPI
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności
(1)
Korzeniowski, Robert (1968- )
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing usług
(1)
Marketing usług profesjonalnych
(1)
Marketing wewnętrzny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna sportowa
(1)
Piłka nożna
(1)
Platforma Obywatelska Rzeczypospolitej Polskiej
(1)
Portale internetowe
(1)
Przemysł
(1)
Sponsoring
(1)
Strategia sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Usługi prawnicze
(1)
Wskaźniki marketingowe
(1)
Zawody sportowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w praktyce / Mirosław Łaguna. - Olsztyn : Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - Wydaw., 2002. - 219, [1] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. 219 - [220]
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 79 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89949, 89948, 89950, 89947 (4 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing w praktyce firm prawniczych / Andrzej Kłosowski. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 5, s.23-26. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. i na s. 358-[366].
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 34
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102524 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 617 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [293]-302.
Dla słuchaczy wydziałów ekonomicznych i zarządzania wszystkich typów studiów (dziennych, wieczorowych, zaocznych, podyplomowych, MBA) szkół wyższych oraz praktyków gospodarczych.
Zarządzanie relacjami z klientem na rynku B2B 1.1. Relacje partnerskie na rynku B2B 1.2. Marketing partnerski pomiędzy dostawcami a klientami 1.3. Marketing relacji a koncepcja CRM na rynku B2B 1.4. Wykorzystanie segmentacji w zarządzaniu relacjami z klientami na rynku B2B 1.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami (SRM - Stakeholders Relationship Management) Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B 2.1. Współpraca handlowa partnerów na rynku B2B 2.2. Negocjacje handlowe pomiędzy partnerami 2.3. Uwarunkowania rynkowe a pozycja konkurencyjna w transakcjach na rynku B2B 2.4. Proces decyzyjny i sytuacje zakupu na rynku B2B 2.5. Rola uczestników centrum zakupu w procesie decyzyjnym zakupu na rynku B2B Działania promocyjne na rynku B2B 3.1. Rola komunikacji na rynku B2B 3.2. Istota promotion-mix na rynku B2B 3.3. Sprzedaż bezpośrednia na rynku B2B 3.4. Reklama na rynku B2B 3.5. Promocja sprzedaży na rynku B2B 3.6. Public relations na rynku B2B Zarządzanie produktem na rynku B2B 4.1. Złożoność produktów oferowanych na rynku B2B 4.2. Zarządzanie produktem w marketingu B2B 4.3. Jakość techniczna produktu 4.4. Innowacje produktowe na rynku B2B 4.5. Strategie innowacji produktowych 4.6. Strategie wprowadzania na rynek B2B produktów wysokiej techniki Marka na rynku B2B 5.1. Rola marki i kształtowania jej wizerunku na rynku B2B 5.2. Wartość marki na rynku B2B 5.3. Strategie marki na rynku B2B 5.4. Rola marki w podejmowaniu decyzji przez nabywcę na rynku B2B Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B 6.1. Zakres działań związanych z dystrybucją na rynku B2B 6.2. Uczestnicy kanałów dystrybucji na rynku B2B 6.3. Determinanty wyboru kanałów dystrybucji 6.4. Działania serwisowe dystrybutorów 6.5. Zarządzanie logistyczne w kanałach dystrybucji na rynku B2B Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B 7.1. Rola ceny na rynku B2B 7.2. Strategie cenowe 7.3. Kształtowanie cen na rynkach zorganizowanych 7.4. Formy finansowania transakcji wykorzystywane na rynku B2B Studia przypadków - przykłady działań marketingowych firm na rynku B2B w Polsce 8.1. Aqua Polska spółka z o.o. 8.2. Hutmen SA 8.3. Huta im T. Sendzimira SA 8.4. MAWOS i NIBCO Inc. 8.5. VAILLANT SA
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128585, 128586, 131001, 131002 (4 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4211 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : New Marketing in der Praxis.
Bibliogr. s. 289-[290]. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów wydziałów ekonomicznych uczelni wszystkich typów, słuchaczy różnych kursów i szkoleń w zakresie marketingu, a także dla menedżerów firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92074, 92073 L, 92076, 92075 (4 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik
2002, nr 1 (styczeń)-.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Opis na podstawie: 2002, nr 1.
Indywidualne tytuły na grzbietach.
Na okładce www.marketing.org.pl.
Od 2003, nr 1 brak podtytułu.
Od 2003, nr 1 wydawca: "Marketing w Praktyce".
2005, nr 8 - 2008, nr 3 częste zmiany redaktorów.
Od 2006, nr 9 podtytuł: wiedza - energia działania.
Zawartość zasobu Magazyn P 2961 udostępniany w BWEiZ
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017 nr 1-12 = 227-238
2018 nr 1-12 = 239-250 . Dostępne w zbiorach BWEiZ
2019 nr 1-11 = 251-261 . Dostępne w zbiorach BWEiZ
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Biblioteka WZiIP: 2002 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2003 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2004 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2005 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12+CD, 2006 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2007 nr 1, nr 2+CD, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2008 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2009 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2010 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2014 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2015 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : What is marketing?
Tyt. oryg. : Making sense of marketing. The complete open learning course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85974, 85972 L, 102927, 85975, 85973 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136660 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Zawiera Słownik użytecznych terminów.
Bibliogr. s. [159].
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104271 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 915 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [175].
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 20
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2681 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Organising and planning for marketing success.
Tyt. oryg. : Making sense of marketing. The complete open learning course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89370 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [171]-181. Indeks.
1.Rola bibliotek w społeczeństwie XXI wieku 1.1.Biblioteki w zapisie ustawowym 1.2.Typy współczesnych bibliotek, ich funkcje, zadania i misja 1.3.Nowoczesny design bibliotek odpowiedzią na współczesne oczekiwania czytelników 2.Koncepcja marketingu wewnętrznego na gruncie bibliotecznym: istota i podstawowe założenia 2.1.Marketing wewnętrzny w ujęciu teoretycznym 2.2.Marketing wewnętrzny na gruncie bibliotecznym 2.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny jako odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane bibliotekom w społeczeństwie informacyjnym 3.Marketing biblioteczny jako przedmiot zainteresowania badaczy 3.1.Marketing biblioteczny w literaturze przedmiotu 3.2.Biblioteczny marketing wewnętrzny w literaturze przedmiotu 3.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny w ujęciu statystycznym 4.Marketing wewnętrzny w bibliotekach województwa łódzkiego w świetle wyników badań własnych 4.3.1.Komunikacja wewnętrzna w bibliotece 4.3.2.System motywacyjny w bibliotece 4.3.3.Wybrane aspekty kultury organizacyjnej w bibliotece i ogólne uwarunkowania procesu pracy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 263 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147953 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85978, 85977, 85976 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy)
Bibliogr. s. [195]-203.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 203 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129713 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4090 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 85435
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Product, price, place, promotion.
Bibliogr. s. 219-223.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 601 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132890 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4534 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147226 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 203-219.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE Media społecznościowe – istota, rodzaje i cechy predysponujące je do wykorzystania w działalności przedsiębiorstw Social media marketing to marketing w mediach społecznościowych? Zakres możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Koncepcja firmy 2.0 Content marketing w mediach społecznościowych Koncepcja content marketingu Zasady i dobre praktyki z obszaru content marketingu Narzędzia content marketingu w mediach społecznościowych Reklama w mediach społecznościowych. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ w tych mediach Charakterystyka rynku reklamy w mediach społecznościowych Formaty reklam i narzędzia do ich tworzenia w mediach społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Performance marketing Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych Formy promocji sprzedaży w mediach społecznościowych Instrumenty i działania PR w mediach społecznościowych Zastosowanie koncepcji CSR w mediach społecznościowych jako instrumentu PR MARKETING SZEPTANY w mediach społecznościowych Word-of-mouth marketing. Adwokaci marki Buzz marketing. Liderzy opinii Marketing wirusowy: marketing partyzancki i prank marketing Real-time marketing Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych Budowanie relacji z klientami w mediach społecznościowych Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako źródło dANYCH, informacji I WIEDZY o otoczeniu przedsiębiorstwa Tworzenie person. Pozyskanie danych i informacji o klientach Pozyskanie danych i informacji o innych podmiotach znajdujących się w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstwa Media społecznościowe jako źródło danych i informacji o otoczeniu wewnętrznym przedsiębiorstwa. Yammer Zastosowanie koncepcji crowdsourcingu w mediach społecznościowych Media społecznościowe W employer brandingu oraz REKRUTACJI i selekcji pracowników Rola mediów społecznościowych w employer brandingu Rekrutacja pracowników w mediach społecznościowych Selekcja kandydatów do pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A zaangażowanie pracowników Znaczenie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstwa. Employee Advocacy Budowanie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie budowania zaangażowania pracowników w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 58
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6280 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności